Buondi Gold zrnková káva 1 kg
Zrnková káva Buondi Gold 1 kg. Kombinácia tých najlepších zŕn pochádzajúcich zo strednej Ameriky a Brazílie. Káva sa praží v Portugalsku jemným a pomalým procesom zo zmesi aromatických Robustových zŕn (70 %) v kombinácií s jemnou arómou vybraných zŕn Arabika (30 %), vďaka ktorým vzniká pokušenie pre tých, ktorí si radi vychutnajú výraznu chuť kávy.
2% z hodnoty tovaru Vám pripíšeme do peňaženky ak ste zaregistrovaný - 0,30 €
Packeta | Piatok 20.09.2024 |
Kurier DPD | Štvrtok 19.09.2024 |
Kurier UPS | Štvrtok 19.09.2024 |
-
Poštovné Packeta - 3,50 € / max 5 kg / Poštovné kuriér DPD alebo UPS - 4,90 €
-
Predĺžené vrátenie tovaru až do 30 dní bez udania dôvodu + VRÁTENIE tovaru cez Packetu ZDARMA / platí len pre spotrebiteľov nie pre firmy/
-
Výhodný vernostný program 2 % z každého nákupu späť.
-
Expresná doprava už do 24 hod
-
Dodanie: Packeta výdajné miesta a Z - boxy, kuriérom DPD a UPS
-
Spôsoby platby : dobierka, platobná karta, bankový prevod a QR kód, online bankový prevod
Buondi Gold je zrnková káva, ktorá kombinuje najlepšie zrná zo Strednej Ameriky a Brazílie. Táto káva sa praží v Portugalsku jemným a pomalým procesom, čím vzniká jedinečný chuťový zážitok. Zmes obsahuje 70 % aromatických zŕn robusty a 30 % jemných zŕn arabiky, čo vytvára pokušenie pre tých, ktorí si radi vychutnávajú výraznú chuť kávy.
Buondi Gold je zmes so silným charakterom, nízkou kyslosťou a príjemnou horkosťou, obohatená o tóny kakaa. Najkvalitnejšia robusta sa vyznačuje vysokým obsahom kofeínu a jemnou arómou zŕn arabiky, spolu s krémovou konzistenciou je ideálnou voľbou pre ľudí, ktorí majú radi silné kávové zážitky.
Presné informácie:
- Obchodný názov: Buondi Gold zrnková káva 1 kg
- Zloženie: 30 % arabika, 70 % robusta
- Intenzita: 10/10
- Ideálna na prípravu espressa
- Hmotnosť : 1 kg
Buondi Gold je ideálna voľba pre tých, ktorí hľadajú kávu s výraznou chuťou a bohatou arómou. Vďaka vysokému obsahu robusty a jej výraznej chuti je táto káva obohatená o nízku kyslosť a príjemnú horkosť, ktorá je doplnená o jemné tóny kakaa.
Praženie tejto kávy v Portugalsku zabezpečuje, že zrná sú jemne a pomaly spracované, čo prispieva k jej jedinečnému charakteru. Buondi Gold je určená pre tých, ktorí si radi doprajú silný a intenzívny kávový zážitok.
-------
Skladovanie: Skladujte na suchom a tmavom mieste
Krajina pôvodu : EÚ
Dovozca : Nestlé Slovensko, s.r.o. Košovská cesta 56/11, 971 01 Prievidza, Tel: +421 46 542 43 26
- Mletie
- Zrnková
- Zloženie
- 30 % Arabika - 70 % Robusta
- Obsah kofeínu
- Vysoký
- Balenie
- 1 kg
Balené v ochrannej atmosfére.
Skladujte v suchu, chráňte pred priamym slnečným žiarením.
Distribútor: MI holding s.r.o., Sama Chalupku 6296/20F, 07101 Michalovce, tel: +421905339339
Objednanie: Doručovacia adresa:
Všetky produkty dostupné k objednaniu sú skladom Fakturačná adresa alebo doručenie na inú adresu podľa výberu
Doručenie : Vrátenie tovaru:
Packeta, DPD a UPS Predĺžená lehota na vrátenie tovaru až 30 dní
Túto kávu pozná nespočetné množstvo ľudí a určite sa nachádza aj vo vašej domácnosti. Hoci je obľúbená medzi mnohými, jej história a kariérny postup zostávajú pre väčšinu skryté. Poďme si teda spolu prejsť cestu, po ktorej postupovala jedna z najznámejších bežných kávových spoločností.
Najprv by sme si však mali povedať niečo o značke samotnej. Už na začiatok by som rád upozornil, že termín „bežný“ vyznie ako podstatné nedocenenie kvalít Nescafé. Na mysli sa má skôr jej široká dostupnosť a rozšírenosť v skoro všetkých väčších i menších potravinových reťazcoch.
Motto a trend Nescafé sa točia okolo rešpektu. Uvedomujú si, že veľké množstvo kreditu za ťažko odvedenú prácu patrí práve ľudom, ktorí zbierajú tieto kávové v horúcom prostredí Brazílie, Mexica, či iných oblastí.
Tieto kávové plantáže, či farmy sú často navštevované a kontrolované s cieľom priniesť nové inovatívne metódy starostlivosti a spracovania, ako aj dohliadanie na zdravie a spokojnosť svojich pracovníkov bez narušenia jedinečného spojenia s prírodou.
Bez našej planéty by tu nebola káva a rozhodne by sme tu neboli ani len my. Preto sa aj voči nej treba správať s rešpektom. V Nescafé tomu podriaďujú výrazne úsilie s cieľom znížiť škodlivý dopad na prostredie a prísť s čoraz viac vhodnými metódami práce, nech už ide o znižovanie vypúšťania škodlivých plynov do ovzdušia alebo šetrenie čoraz vzácnejšej vody a človekom vyťaženej prírody.
S tým súvisí aj ďalší bod kávového procesu výroby – balenie. Rešpekt voči káve samotnej, a tým nepriamo voči všetkým čo sa podieľali na jej výrobe je samozrejmý. Baleniu je prikladaná veľká pozornosť, aby sa nedopatrením neznehodnotila všetka tá ťažká práca a čas, ktorá bola dovtedy venovaná každému zrnku. Avšak ako som spomínal, otáča sa to spať na rešpekt k prírode a to používaním ľahko a opakovane recyklovateľným materiálov.
Teraz, keď už o čosi viac rozumieme princípom a ideálom tejto spoločnosti, poďme sa pozrieť odkiaľ to všetko pramení.
Čo možno veľa z vás nevie, korene Nescafé siahajú až do roku 1929 k spoločnosti Nestlé. Po krachu na Wall Street došlo k obrovskému prebytku produkcie kávy a Nestlé dostala za úlohu z toho vyťažiť.
Na miesto bol poslaný kávový expert Max Morgenthaler, ktorého cieľom bolo vytvoriť vynikajúcu kávu obyčajným zaliatím vodou. On a jeho tím dlho pracovali, aby prišli na spôsob ako vytvoriť novú instantnú kávu zatiaľ čo by zachovali prirodzenú chuť kávy. To sa im podarilo až po dlhých rokoch a v roku 1938 bola založená spoločnosť Nescafé, odvodená od spojenia prvých troch písmen spoločnosti Nestlé a ich cieľového produktu výroby – kávy.
Zakladajúca továreň bola postavená v roku 1938 v Orbe vo Švajčiarsku a funguje dodnes. V roku 1961 sa prišlo s revolučným nápadom. Miesto dovtedy využívaných plechových nádob sa začala káva predávať v sklenených nádobách, najprv v Japonsku a po tamojšom úspechu aj v Európe.
Avšak vráťme sa pár rokov späť. Napriek tomu, že situácia v Nescafé vyzerala okolo roku 1938 veľmi sľubne, udalosti roku 1939 a nasledujúcej vojny ju nenechali nepoznačené. No aj počas tohto obdobia dokázala fungovať a ich instantná káva bola dodávaná a výrazne obľubovaná Americkými vojakmi. Po vojne Nescafé exportovala aj do Francúzska a Anglicka, no aj tak zostala jej najväčším veľvyslancom americká armáda.
Dnes už je obľúbená vo vyše 180 krajinách svet a okrem toho sa dostala na ozaj „špičkové miesta“. Existuje fotka z roku 1953 zobrazujúca Edmunda Hillariho a Tenzinga Norgaya ako si dopriavajú práve túto kávu počas expedície na Mount Everest a zas roku 1969 sa spolu s prvým človekom stala Nescafé prvou kávou na mesiaci.
A ak sa nejaká káva dostane na vrchol sveta a dokonca aj na Mesiac, rozhodne si zaslúži aj miesto vo vašom srdci.
- chevron_left
- 1
- chevron_right