❌ Nevyhovuje Vám dodaný tovar?
Vybavenie vrátenia tovaru je veľmi jednoduché.
Tovar nám môžete bezplatne vrátiť prostredníctvom ktoréhokoľvek výdajného miesta Packeta.
Stačí pri odoslaní zásielky nahlásiť naše ID odosielateľa: 92974912
Nezabudnite priložiť vyplnený reklamačný formulár.
Náklady na dopravu spätne hradíme my – nemusíte sa o nič starať.
Zákonná informačná povinnosť a formuláre
Vrátenie tovaru
Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov predávajúceho právo:
-
odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru,
-
ak predávajúci splnil všetky informačné povinnosti podľa zákona,
-
v prípade nedodržania informačných povinností sa uplatňuje § 7 ods. 2 alebo 3 zákona,
-
odstúpiť možno aj pred dodaním tovaru, ak je to predmetom kúpnej zmluvy.
Ako uplatniť právo na odstúpenie
Spotrebiteľ je povinný:
-
písomné odstúpenie od zmluvy doručiť osobne alebo zaslať poštou najneskôr v posledný deň lehoty,
-
adresu nájdete v sekcii Kontakty alebo môžete použiť iný trvanlivý nosič,
-
po oznámení odstúpenia je potrebné do 14 dní zaslať alebo doručiť:
-
predmet zmluvy,
-
originál faktúry,
-
návod a ostatnú dokumentáciu dodanú s tovarom.
-
Odporúčame vyhotoviť si kópiu faktúry a tovar poslať doporučene a poistený.
🗂 Na odstúpenie od zmluvy použite formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Tovar neposielajte na dobierku – zásielka nebude prevzatá.
Vrátenie plnenia
-
Prevádzkovateľ e-shopu vráti sumu zaplatenú za tovar/službu vrátane poštovného v zmysle § 9 ods. 3 zákona,
-
vrátenie musí nastať do 14 dní od doručenia odstúpenia,
-
nie je povinný vrátiť peniaze predtým, ako mu je doručený tovar alebo spotrebiteľ preukáže jeho zaslanie,
-
výnimkou je, ak predávajúci sám navrhne vyzdvihnutie tovaru.
Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
Výnimky z práva na odstúpenie
Právo sa neuplatňuje na tovary a služby podľa § 7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014 Z. z., napríklad:
-
tovar vyrobený na mieru,
-
tovar, ktorý z hygienických dôvodov nie je možné vrátiť, ak bol porušený jeho obal,
-
zvukové či obrazové záznamy s porušeným ochranným obalom.
Aktuálne znenie nájdete v platnom znení zákona.
Zodpovednosť za zníženie hodnoty tovaru
Spotrebiteľ znáša zníženie hodnoty tovaru, ak k nemu došlo používaním nad rámec bežného odskúšania funkčnosti a vlastností.
Kontakt pre vrátenie tovaru
MI holding s.r.o.
Sama Chalupku 6296/20F
07101 Michalovce
📧 info@tvojakava.sk
📞 Tel.: 0905 339 339
Formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy zasielame v prílohe mailu o potvrdení objednávky alebo si ho môžete stiahnúť tu: ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
Reklamácia tovaru
Reklamačné podmienky internetového obchodu
(neoddeliteľná súčasť Všeobecných obchodných podmienok)
Základné podmienky
-
Reklamovať je možné iba tovar zakúpený u predávajúceho, ktorý je zároveň vlastníctvom spotrebiteľa.
-
Ak je kupujúci spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci podnikania), na tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov, ak nie je uvedené inak.
-
Ak si kupujúci objednal použitý tovar a bol o tom informovaný, záručná doba je 12 mesiacov.
-
Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, riadi sa Obchodným zákonníkom, záručná doba je 12 mesiacov a tieto reklamačné podmienky sa neuplatňujú.
-
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravcu alebo predávajúceho.
Uplatnenie reklamácie
-
Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu bezodkladne po zistení vady.
-
Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje na vady spôsobené:
-
mechanickým poškodením,
-
nesprávnym používaním mimo návodu,
-
nevhodnými podmienkami (vlhkosť, chemické vplyvy),
-
zanedbaním údržby,
-
nadmerným zaťažovaním,
-
poškodením alebo znehodnotením plomby,
-
neodbornou montážou/demontážou (ak to vyžaduje zákon),
-
zásahom do výrobku bez autorizácie výrobcu (napr. pretaktovanie),
-
používaním v rozpore s návodom, normami alebo bezpečnostnými predpismi.
-
-
Výnimky zo zodpovednosti:
-
škody spôsobené živelnej pohrome,
-
bežné opotrebenie (vrátane minimálnej trvanlivosti/spotreby).
-
Odoslanie reklamovaného tovaru
-
Tovar zasielajte na našu kontaktnú adresu uvedenú nižšie – nie na dobierku.
-
Tovar starostlivo zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy.
Odporúčame poslať doporučene a poistené. -
K zásielke priložte:
-
kópiu dokladu o kúpe (faktúru),
-
popis vady,
-
vyplnený reklamačný formulár (odporúčané).
-
-
Reklamáciu zasielajte výhradne písomne (poštou) alebo osobne – nie e-mailom.
Špeciálne prípady
-
Pri reklamácii pevne zabudovaného tovaru je kupujúci povinný umožniť obhliadku zo strany predávajúceho alebo ním určenej osoby.
Potvrdenie o prijatí a vybavení reklamácie
-
Predávajúci:
-
potvrdí prijatie reklamácie,
-
vydá potvrdenie o uplatnení reklamácie,
-
ak to nie je možné ihneď, tak bez zbytočného odkladu, najneskôr s dokladom o vybavení.
-
-
Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:
-
deň doručenia predávajúcemu,
-
alebo deň, kedy predávajúci zabráni jej prijatiu.
-
Lehoty na vybavenie reklamácie
-
Spôsob vybavenia určí predávajúci:
-
ihneď,
-
v zložitých prípadoch do 3 dní,
-
technicky náročné prípady najneskôr do 30 dní.
-
-
Po určení spôsobu vybavenia sa reklamácia vybavuje ihneď, najneskôr však do 30 dní.
-
Po uplynutí lehoty má kupujúci právo:
-
odstúpiť od zmluvy,
-
alebo požadovať výmenu tovaru za nový.
-
Práva kupujúceho pri uplatnení reklamácie
-
Odstrániteľná vada:
-
právo na bezplatné, včasné a riadne odstránenie,
-
možnosť výmeny tovaru alebo súčasti.
-
-
Neodstrániteľná vada:
-
právo na výmenu alebo odstúpenie od zmluvy,
-
alebo zľava z ceny, ak vada nebráni používaniu.
-
Reklamácia je vybavená, ak:
-
sa skončí:
-
odovzdaním tovaru,
-
jeho výmenou,
-
vrátením kúpnej ceny,
-
poskytnutím zľavy,
-
výzvou na prevzatie plnenia,
-
alebo odôvodneným zamietnutím.
-
-
Kupujúci potvrdí prevzatie, alebo je dokladom potvrdenie od prepravcu.
Upozornenie pri preberaní tovaru
-
Skontrolujte neporušenosť obalu pri preberaní od kuriéra.
-
Odporúčame rozbaliť zásielku v prítomnosti dopravcu.
-
Podpisom potvrdzujete, že obal nie je poškodený.
Záverečné ustanovenia
-
Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok.
-
Predávajúci si vyhradzuje právo ich meniť bez predchádzajúceho upozornenia.
Kontakt pre zasielanie reklamácií
MI holding s.r.o.
Sama Chalupku 6296/20F
07101 Michalovce
📧 info@tvojakava.sk
📞 0905 339 339
Reklamačný formulár zasielame v prílohe mailu o potvrdení objednávky alebo si ho môžete stiahnúť tu: REKLAMAČNÝ FORMULÁR