VRÁTENIE A REKLAMÁCIA TOVARU
VRÁTENIE
• Máte právo vrátiť zakúpený tovar do 14 dní odo dňa obdržania zásielky.
• Nemusíte ani uvádzať dôvod vrátenia aj keď budeme vdační za takú informáciu - využijeme ju pri príprave ponuky a vylepšovaniu fungovania obchodu.
Ako vrátiť tovar?
Vytlačte a vyplňte „Formulár pre vrátenie tovaru”. Ak nemáte možnosť vytlačiť formulár, môžte tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpeniu od zmluvy aj elektronicky.
Pošlite nepoškodený tovar na našu adresu
• Budeme vďační, ak do balíka s vráteným tovarom priložíte originál faktúry, kópiu faktúry alebo doklad o zaplatení, uľahčí nám to spracovanie vrátenia tovaru.
Nezabudnite prosíme :
Vyplnený „Formulár pre vrátenie tovaru” alebo „Formulár odstúpenia od zmluvy” pripojte prosím k balíku.
Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpismi.
Poštové náklady spojené s vrátením tovaru Vám nevraciame.
Nemôžeme preberať zásielky zaslané na dobierku.
Vzhľadom k bezpečnosti zásielky a rýchlosti jej dodania doporučujeme odoslať tovar kuriérskou spoločnosťou alebo poštou s využitím možnosti „Doporučený balík“.
REKLAMÁCIA
• Pre všetky výrobky zakúpené v obchode platia podmienky, ktoré Vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.
Ako reklamovať tovar?
1. Reklamačný formulár – vytlačte a dôkladne vyplňte. Reklamáciu bez priloženého formulára alebo s nesprávne vyplneným dokladom nebudeme bohužiaľ môcť prijať.
2. Pokiaľ nemáte možnosť vytlačenia reklamačného formulára, môžete taký formulár vypísať podľa vzoru aj ručne.
3. Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom na našu adresu.
4. Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
5. V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) - vrátime Vám hodnotu ceny výrobku
Nezabudnite prosíme :
Vyplnený „Reklamačný formulár” pripojte prosím k balíku.
Poštové náklady spojené s vrátením tovaru Vám nevraciame.
Nemôžeme preberať zásielky zaslané na dobierku.
Vzhľadom k bezpečnosti zásielky a rýchlosti jej dodania doporučujeme odoslať tovar kuriérskou spoločnosťou alebo poštou s využitím možnosti „Doporučený balík“.
Adresa pre vrátenie alebo reklamáciu :
Tvojakáva.sk
Sama Chalupku 20F
07101 Michalovce
Tel.č. : 0905339339
REKLAMAČNÝ FORMULÁR VZOR :
Reklamačný formulár zasielame v prílohe mailu o potvrdení objednávky alebo si ho môžete stiahnúť tu: