VRÁTENIE A REKLAMÁCIA TOVARU

VRÁTENIE 

• Máte právo vrátiť zakúpený tovar do 14 dní odo dňa obdržania zásielky.

• Nemusíte ani uvádzať dôvod vrátenia aj keď budeme vdační za takú informáciu - využijeme ju pri príprave ponuky a vylepšovaniu fungovania obchodu.

Ako vrátiť tovar?

Vytlačte a vyplňte „Formulár pre vrátenie tovaru”. Ak nemáte možnosť vytlačiť formulár, môžte tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpeniu od zmluvy aj elektronicky.

Pošlite nepoškodený tovar na našu adresu 

• Budeme vďační, ak do balíka s vráteným tovarom priložíte originál faktúry, kópiu faktúry alebo doklad o zaplatení, uľahčí nám to spracovanie vrátenia tovaru.

Nezabudnite prosíme :

Vyplnený „Formulár pre vrátenie tovaru” alebo „Formulár odstúpenia od zmluvy” pripojte prosím k balíku.

Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpismi.

Poštové náklady spojené s vrátením tovaru Vám nevraciame.

Nemôžeme preberať zásielky zaslané na dobierku.

Vzhľadom k bezpečnosti zásielky a rýchlosti jej dodania doporučujeme odoslať tovar kuriérskou spoločnosťou alebo poštou s využitím možnosti „Doporučený balík“.

REKLAMÁCIA

• Pre všetky výrobky zakúpené v obchode platia podmienky, ktoré Vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.

Ako reklamovať tovar?

1. Reklamačný formulár  – vytlačte a dôkladne vyplňte. Reklamáciu bez priloženého formulára alebo s nesprávne vyplneným dokladom nebudeme bohužiaľ môcť prijať.

2. Pokiaľ nemáte možnosť vytlačenia reklamačného formulára, môžete taký formulár vypísať podľa vzoru aj ručne.

3. Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom na našu  adresu.

4. Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.

5. V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) - vrátime Vám hodnotu ceny výrobku

Nezabudnite prosíme :

Vyplnený „Reklamačný formulár”  pripojte prosím k balíku.

Poštové náklady spojené s vrátením tovaru Vám nevraciame.

Nemôžeme preberať zásielky zaslané na dobierku.

Vzhľadom k bezpečnosti zásielky a rýchlosti jej dodania doporučujeme odoslať tovar kuriérskou spoločnosťou alebo poštou s využitím možnosti „Doporučený balík“.

Adresa pre vrátenie alebo reklamáciu :

Tvojakáva.sk

Sama Chalupku 20F

07101 Michalovce

Tel.č. : 0905339339